متن آهنگ های آلبوم طرفدار شادمهر
blogers
icon

Music Up

موزیک های درخواستی از 1قرن پیش تا الان ...

متن آهنگ های آلبوم طرفدار شادمهر

شادمهر عقیلی - انتخاب

درگیر رویای توام، منو دوباره خواب کن

دنیا اگه تنهام گذاشت، تو منو انتخاب کن

دلت از آرزوی من، انگار بی خبر نبود

حتی تو تصمیمای من،چشمات بی اثر نبود

خواستم بهت چیزی نگم، تا با چشام خواهش کنم

درارو بستم روت، تا احساس آرامش کنم

باور نمی کنم ولی، انگار غرور من شکست

اگه دلت میخواد بری، اصرار من بی فایدست

هر کاری می کنه دلم، تا بغضمو پنهون کنه

چی میتونه فکر تو رو، از سر من بیرون کنه

یا داغ رو دلم بزار، یا که از عشقت کم نکن

تمام تو سهم منه، به کم قانعم نکن


خواستم بهت چیزی نگم، تا با چشام خواهش کنم

درارو بستم روت، تا احساس آرامش کنم

باور نمی کنم ولی، انگار غرور من شکست

اگه دلت میخواد بری، اصرار من بی فایدست


شادمهر - اسمم داره یادم میره

اسمم داره یادم میره

چون تو صدام نمیکنی

حالا که عاشقت شدم

تو اعتنا نمیکنی

دلتنگ تر شدم ولی

نشنیده میگیری منو

هنوز همه حال تورو

از من فقط میپرسنو


با اینکه با من نیستی

دیوونه میشم از همه

اصلا نمیخوام بشنوم

که اشتباه گرفتمت

داشتن تو کوتاه بود

اما همونم کم نبود

گذشته بودم از همه

هیچکس به غیر تو نبود


حقیقت و میدونی و ازم دفاع نمیکنی

کنار تو میمیرمو تو اعتنا نمیکنی

مردم تورو از چشم من امشب تماشا میکنن

فردا غریبه ها منو پیش تو پیدا میکنن


کاش اتفاقی رد بشی

از کوچه های دلخوری

به روم نیارم که چقدر

میخوام که از پیشم نری

هر بار با شنیدن

صدای تو آروم شدم

حتی واسه ی رفتنت

پیش همـــــه محکوم شدم


اسمم داره یادم میره

چون تو صدام نمیکنی

حالا که عاشقت شدم

تو اعتنا نمیکنی

دلتنگ تر شدم ولی

نشنیده میگیری منو

هنوز همه حال تورو

از من فقط میپرسنو


شادمهر - حالم عوض میشه

حالم عوض میشه

حرف توکه باشه


بی اعتمادم کن

به همه ی دنیا

اینکه با من باش

کنار من تنها

کنار من تنها

کنار من تنها

از اولین جملت

فهمیده بودم زوود

عشقای قبل از تو

سوء تفاهم بود

اونقدر میخوامت

همه باهم بدشَن

با حسرت هر روز از

کنار ما رد شَن


حالم عوض میشه

حرف توکه باشه

اسم تو بارونه

عطر تو همراشه

اون گوشه از قلبم

که مال هیچکس نیست

که باتو آروم شد

اصلا مشخص نیست


بی اعتمادم کن

به همه ی دنیا

اینکه با من باش

کنار من تنها

کنار من تنها

کنار من تنها


از اولین جملت

فهمیده بودم زوود

عشقای قبل از تو

سوء تفاهم بود


حالم عوض میشه

حرف توکه باشه

اسم تو بارونه

عطر تو همراشه

اون گوشه از قلبم

که مال هیچکس نیست

که با تو آروم شد

اصلا مشخص نیست

حالم عوض میشه


حرف توکه باشه


حالم عوض میشه

حرف توکه باشه

اسم تو بارونه

عطر تو همراشه

اون گوشه از قلبم

که مال هیچکس نیست

که با تو آروم شد

اصلا مشخص نیست

حالم عوض میشه


شادمهر عقیلی - طرفدار

چی تو چشاته که تورو

انقدر عزیز میکنه

این فاصله داره منو

بی تو مریض میکنه

اینکه نگات نمیکنم

یعنی گرفتار توام

رفتن همه ولی نترس

منکه طرفدار توام


هرچی سرم شلوغ شد

رو قلب من اثر نذاشت

بدون تو دنیای من

انگار تماشاگر نداشت

منو نمیشه حدس زد

با این غرور لعنتیم

هیچوقت نخواستم ببینیم

تو لحظه ی ناراحتی


میخواستم نبخشمت

یکی ازت تعریف کرد

دیدن تنهاییه تو

منو بلاتکلیف کرد

بیا و معذرت بخواه

از جشنی که خراب شد

از اونکه واسه انتقامم از تو

انتخاب شد


هرچی سرم شلوغ شد

رو قلب من اثر نذاشت

بدون تو دنیای من

انگار تماشاگر نداشت

منو نمیشه حدس زد

با این غرور لعنتیم

هیچوقت نخواستم ببینیم

تو لحظه ی ناراحتی


چی تو چشاته که تورو

انقدر عزیز میکنه

این فاصله داره منو

بی تو مریض میکنه

اینکه نگات نمیکنم

یعنی گرفتار توام

رفتن همه ولی نترس

منکه طرفدار توام


هرچی سرم شلوغ شد

رو قلب من اثر نذاشت

بدون تو دنیای من

انگار تماشاگر نداشت

منو نمیشه حدس زد

با این غرور لعنتیم

هیچوقت نخواستم ببینیم

تو لحظه ی ناراحتی


شادمهر عقیلی - آیینه

باتو که حرف میزنم صدامو صاف میکنم

دارم به زیباییه تو باز اعتراف میکنم

باتو که حرف میزنم آینده ی من روشنه

دنیام دستای تویۀ که تو دستای منه

ثانیه ها کنار تو به مُردن عادت میکنن

حتی برا رفتن ما همه حسادت میکنن

ثانیه ها کنار تو به مُردن عادت میکنن

حتی برا رفتن ما همه حسادت میکنن


وقتی بهم زُل میزنیم دیگه نفس نمیکشم

اونقدر آرومم پیش تو میترسم از آرامشم

ثانیه ها کنار تو به مُردن عادت میکنن

حتی برا رفتن ما همه حسادت میکنن


باتو که حرف میزنم صدامو صاف میکنم

دارم به زیباییه تو باز اعتراف میکنم

باتو که حرف میزنم آینده ی من روشنه

دنیام دستای تویۀ که تو دستای منه

ثانیه ها کنار تو به مُردن عادت میکنن

حتی برا رفتن ما همه حسادت میکنن

ثانیه ها کنار تو به مُردن عادت میکنن

حتی برا رفتن ما همه حسادت میکنن


شادمهر عقیلی - خیلیا

خیلیا دوس دارن شبیه تو باشن

ببیننت از دور یا باتو تنهاشَن

ای کاش وقتی چشماتو رو هم میذاری

آهنگی باشم که تو خیلی دوس داری


وقتی که بیداری، آرومی انگاری

وقتی خوابی پیرهن من روته

مُهم نیس چی میگن، راجب تو و من

دوستت دارم به خودم مربوطه


نه خودم نه خدا، کی میدونه کجا

تورو از تو میخوام با تموم وجودم

از صدا از سکوت، تو شب برهوت

دنیا داغون شد باز حواسم به تو بود


وقتی که بیداری، آرومی انگاری

وقتی خوابی پیرهن من روته

مُهم نیس چی میگن، راجب تو و من

دوستت دارم به خودم مربوطه


وقتی که بیداری، آرومی انگاری

وقتی خوابی پیرهن من روته

مُهم نیس چی میگن، راجب تو و من

دوستت دارم به خودم مربوطه

وقتی که بیداری، آرومی انگاری

وقتی خوابی پیرهن من روته

مُهم نیس چی میگن، راجب تو و من

دوستت دارم به خودم مربوطه


شادمهر عقیلی - چه خواب هایی

چه خواب هایی، برات دیدم

چه فکر هایی، برات داشتم

کسی رو حتی یه لحظه، بجای تو نمیذاشتم


چه خواب هایی، برات دیدم

چه فکر هایی، برات داشتم

کسی رو حتی یه لحظه، بجای تو نمیذاشتم

تو این روزا، نمیدونی

با عشق تو کجا میرم

چه آسون، دل به تو بستم

منی که سخت میگیرم


به همه میخندی

باهمه دست میدی

دستتو میگیرم

دستمو پس میدی

اما دوستت دارم

اما دوستت دارم

پشت من بد میگی

حرف مردم میشم

دستشو میگیری

عشق دوم میشم

اما دوستت دارم

اما دوستت دارم


چه خواب هایی، برات دیدم

چه رنگی، زدی به دنیامو

تو چشمای تو میدیدم، تموم آرزوهامو


به همه میخندی

باهمه دست میدی

دستتو میگیرم

دستمو پس میدی

اما دوستت دارم

اما دوستت دارم

پشت من بد میگی

حرف مردم میشم

دستشو میگیری

عشق دوم میشم

اما دوستت دارم

اما دوستت دارم


شادمهر عقیلی - اَمون از تو

تو نگات مسیر عشو

به دلم نشون میده

تو نگات قشنگه وقتی

به دلم اَمون میده

خنده هات بغل بغل رازقیه

التحاب منو تو عاشقیه

اَمون از چشمای تو

وقتی که بارون میباره

اَمون از لبهای تو

وقتی میگه دوسم داره

وای اَمون از وقتی که

میخوایی با من پا به پا شی

منو از من بگیری

سر سبد عاشقا شی

وای اَمون از تو

وای اَمون از تو

وای اَمون از تو

وای اَمون از تو


تو نگات مسیر عشو

به دلم نشون میده

تو نگات قشنگه وقتی

به دلم اَمون میده

خنده هات بغل بغل رازقیه

التحاب منو تو عاشقیه

اَمون از چشمای تو

وقتی که بارون میباره

اَمون از لبهای تو

وقتی میگه دوسم داره

وای اَمون از وقتی که

میخوایی با من پا به پا شی

منو از من بگیری

سر سبد عاشقا شی

وای اَمون از تو

وای اَمون از تو

وای اَمون از تو

وای اَمون از تو


شادمهر عقیلی - زود تموم میشه

نگو باور کنم رفتی، نمیشه باورش سخته

همیشه اولش خوبه، همیشه آخرش سخته

همیشه اولش عشقه، همیشه اولش خوبه

کجای جاده جاموندی، دلم بدجوری آشوبه


چرا هرچی که خوبه زود تموم میشه

تورو از دور دیدن آرزوم میشه

چرا هرچی که خوبه زود تموم میشه

داره گرمای دستات بی دووم میشه

چرا هرچی که خوبه زود تموم میشه

تورو از دور دیدن آرزوم میشه


چرا هرچی که خوبه زود تموم میشه

داره گرمای دستات بی دووم میشه

چرا هرچی که خوبه زود تموم میشه

تورو از دور دیدن آرزوم میشه

چرا هرچی که خوبه زود تموم میشه

تورو از دور دیدن آرزوم میشه


نگو باور کنم رفتی، نمیشه باورش سخته

همیشه اولش خوبه، همیشه آخرش سخته

همیشه اولش عشقه، همیشه اولش خوبه

کجای جاده جاموندی، دلم بدجوری آشوبه


چرا هرچی که خوبه زود تموم میشه

تورو از دور دیدن آرزوم میشه

چرا هرچی که خوبه زود تموم میشه

داره گرمای دستات بی دووم میشه

چرا هرچی که خوبه زود تموم میشه

تورو از دور دیدن آرزوم میشه


چرا هرچی که خوبه زود تموم میشه

داره گرمای دستات بی دووم میشه

چرا هرچی که خوبه زود تموم میشه

تورو از دور دیدن آرزوم میشه

چرا هرچی که خوبه زود تموم میشه

تورو از دور دیدن آرزوم میشه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
:پُست فوق را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
DaTe: 5 / 5 / 1391برچسب:, | TiMe: 1:42 AM | Via: EhsAn|


LasT PosT
» میثم هارد بوی - خانومی
» مهسا ناوی - نوازش
» حمید عسکری و محمود رامتین - گل نرگس
» زنده یاد جهان - حلالم کن
» گروه واران - منو بارون
» متن آهنگ های آلبوم طرفدار شادمهر
» Shadmehr Aghili - Tarafdar
» Dariush Ft. Faramarz Aslani - Ageh Ye Rooz
» Yas - Piydeh Misham
» Zacon Ft. Mori - Aha Boogoo
» Justina - Ghadam Be Ghadam
» خوش آمدید

Design By : faryadBseda.blogfa.com